vrijdag 10 juni 2011

Voorstellen

Sinds mijn jonge jeugd ben ik al een fanatiek visser. Eerst op alles wat maar schubben heeft (of niet). Maar op een gegeven moment heeft het karpervissen toch wel de overhand gekregen.  Hierbij werden alle middelen ingezet die z'n beetje te krijgen zijn in de hengelsportzaak. Door de jaren heen en met het verminderen van de benodigde vistijd om achter onze beschubde vrienden aan te gaan, ben ik meer en meer gaan penvissen. Dit bevalt mij uitstekend. Hierbij wordt niet alleen de karper achterna gezeten, maar ook zeelt, grote voorns, kroeskarpers en al dat moois. Ik probeer mijn slag hierbij te slaan in de wateren rondom Eindhoven.


Naast het vissen is ook fotografie een hobby welke zich goed laat verenigen met het vissen. Er gaat daarom ook geen visdag voorbij of de fototas gaat mee om wat leuks vast te leggen.

Dit blog moet een dagboek gaan vormen van al mijn succesvolle en visloze uren aan het water.

Veel leesplezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten